Najnowsze wpisy


paź 20 2002 po piwie
Komentarze: 14

jak sam naglowek wskazuje jestem po kilku piwach. dzis nie bylem na uczelni, a co mi tam zreszta. poszedlem z kolega do browarow no i poszlo pare. jestem dziwny taki - zeby nie pojsc na wyklady, tylko zeby spijac bro :-/. no coz tak tez bywa. teraz tez tak na marginesie spijam piwa, a co mi tam. moge sobie pozwolic wiec pozwalam. jestem sam w domu, mam wszystko i wszystkich w dupie. teraz jestem na etapie przeklinania gatunku kobiecego. co one maja w sobie takiego ze powiesic sie mozna dla nich??? konia z rzedem dla tego kto zrozumie kobiety. a tak z innej beczki to musze powiedziec ze ostatnio zaczalem sie czepiac szczegolow. wszystko zaczyna mi przeszkadzac, wadzic. wszystko dziala mi na nerwy. chyba cos ze mna sie dzieje niedobrego. staram sie nie patrzec za gleboko w siebie. to chyba mialo by nieciekawe skutki. jestem co tu duzo mowiac 22 letnim idiota, ktory chyba dopiero co zaczal dojrzewac( mam nadzieje ze to jest dojrzewanie). jestem bez kobiety juz( o boze) 2 miesiace, i tak myslem, ze sie dobrze trzymam. ale za tydzien jade sobie na maly niezobowiazujacy seksik :P. nie wazne ze ona jest ode mnei starsza :) a;e mam nadzieje na niezla zabawe. zreszta umowilem sie z nia TYLKO na sex (czy mozna nazwac to TYLKO????:). dobra koncze bo piwo stygnie w kuflu :)) pa

 

 

k_i : :
paź 17 2002 ciezkie jest zycie
Komentarze: 4

no coz, wypadalo by napisac cos. nie bede sie rozpisywal, bo nie ma nad czym. wrocilem z pracy i jestem skonany podobnie  miala sie sytuacja wczoraj , przedwczoraj i kilka dni wstecz. nie bede sie nad soba rozczulac, ale fakty sa takie jakie sa. nie mam kiedy zjesc cokolwiek nie mowiac juz o snie :-)). dobrze ze szkole mam teraz w weekend to odpoczne na wykladach(mam taka nadzieje). teraz nie mam zadnych pragnien ani nie chce mi sie myslec o niczym juz nie mowiac o uczuciach, bo te juz sie wypalily we mnie dawno temu(czy dawno to jest 3 tygodnie?). w kadnym badz razie licze na poprawe w najblizszym czasie. zakoncze na tym dzis bo nie mam sil, a i tak cud ze cos wyskrobalem :P

k_i : :
paź 16 2002 tak i stalo sie
Komentarze: 8

tak to moj pierwszy wpis, jak sami zauwazyliscie(o ile zauwazyliscie). przyszla kolej na
mnie zalozyc ten wynalazek co sie blogiem zwie. jak mowia poczatki sa trudne, zreszta
nikt nie mowil ze wszystko latwe bedzie. nie przedstawie mojej osoby bo mogloby sie za
wielu znajomych zwiedziec, a to nie jest moim najwiekszym pragnieniem. jest kilka powodow
dla ktorych zalozylem tego bloga 1) moge tu pisac co mi sie podoba 2) zawsze chcialem
miec miejsce ktore byloby odskocznia od mojego(i tak juz szarego) zycia 3) tego powodu
nie bede ujawnial ;-) tak wiec postawilem pierwszy krok na tym polu i zalozylem bloga.
nie mam zadnej koncepcji czy tematu przewodniego, ktory bedzie kierowal tym "pamietnikiem"?
po prostu bedzie "to" zylo swoim wlasnym zyciem(oczywiscie mam na mysli moje zycie). nie
jestem zapalonym pisarzem wiec jeszce nie wiem jak to wypadnie. opinie innych beda mile
widziane, aczkolwiek ich tresc nie bedzie(mam nadzieje) wplywac na moj punkt widzenia.
uffff ale sie naprodukowalem, a i tak same bzdury napisalem :)
jak na razie nic ciekawego nie wnioslem, ale bede sie staral

 


     k_i

k_i : :